lauantai 24. joulukuuta 2011

24.Jouluaatto

               Hyvää Joulua! :)    
 
Tätä päivää ollaanki sit kauan odotettu! :) 24.12 JOULUAATTOO JIPIIH... ((:
Voisin kertoo vähän näistä mun pivistä mitä oon tehny yms. Eli oon nyt ollu mun isosiskolla about 10 päivää ::) Koulua oon käyny ihan hyvin ja esiinnyin koulun joulujuhlissa 22.12 esiinnyin laulajana mutten yksin oli se aika pelottavaa jalat alkoi tärisee ihan hulluna et huhhuh. Mut anyway me laulettiin 4 biisiä -> 1. Joulumaa 2. Let it snow 3.Petteri punakuono 4. Wlking in the air <- noi on ne biisit joita me laulettiin. Esiintymisen jälkeen me kaikki esiintyjät jouduttiin viemään soittimet ja mikit musa luokkaan ja sit sen jälkeen sai mennä omaan luokkaan. :)Mäpäs menin sinne luokkaan ja saatiin todistukset ARVATKAA MIKÄ OLI MUN KESKIARVO! :))))) 7.5 TYYTYVÄISIÄ OLLAAN<3 Oon ollu kavereitten kanssa melkeen joka päivä. Joululahjoista laitan sit kuvia myöhemmin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti